Thursday 21 May, 2009

Sahabat

Every day is very very n very boring but not with YOU...

Ader satu harini, sayer teringat kepada kawan2 saye di sekolah men maahad yg sememangnye saye rindu dan sayang esp yg telah terbang jauh mahupun dekat...dan,yg tak terbang2 pun ader jugak juge saye rindu dan sayang...eeeuuww...mcm perpempuan je...tp takpe,saye laki tulen dan jgn rsisau...Rindu dan sayang itu hak milik setiap insan...cume mrk tak berani nak zahirkan...kan...kan

Ntah bagaimane harus saye mulekan post sayer...ermmm!~*&^%$#

Sayer tatau ar nak cite pasal kawan2...tapi sayer tgk ramai org suke cite pasal kawan2 dekat blog derang...So,sayer nak cube tiru idea dan konsep drg...


..........................................................................................................................................................................


HADOII !!! saye tak dapat lg nak tiru ni...susah betul...mcm mane sayer nak ckp ni...mcm mane saye nak start ni...hmmm...takpelah...tak payah lah kot...len kali jer...itupun kalo sayer masih hidup

By the way, kepada rakan2 saye(b10 SMIHJ n b10MTQH...) yg barada di luar negara terutamanya,giler rindu lah kat antum...hehe...dah lame tak dgr kisah antum...dah lame tak gaduh2 dgn antum...~Biler korg nak blk ni???futsal dah nazak dan tak cukup korum ni,,,korg amat diperlukan...program isalamic n tak islamic tapi masih diketegorikan as ibadah pun ada byk dan korg mesti boleh joinkan...dah lame dah aku tak dgr semangat perjuangan yg sering korg tiupkan...falsafah2 hidup di jalan yg lurus dan nasihat2 yg menyentuh hati...~

Kawan2 yg mengenali aku dan aku kenali meraka, juge hidup bersama meraka lebih 3thn,yg aku pernah tumpang rumah mereka gosok gg dan minum teh...yg aku pernah tumpang kereta mereka dan bayr duit minyak juge tol,yg pnah berpeluh dan dirotan bsame...yg pernah ditengking,diperli dan ditegur dan di belai(hehe) kerana tidak lancar saba' dan hafalan2nye...juge yg pnah berbicara ttg impian itu ini,serius bapak giler bapak aku rindu korg...

Aku panh dgr sorg ahli falsafah namenye Ibrahim Juffri berkate...'ukwwah itu bukan terletak pd pertemuan semata...'...pastu dah tak igt ayat seterusnye...tp aku setuju dgn pmulaan ayat itu wpun pd mulanye tidak...mkgin dalam doa dan mimpi atau juge dalam peristiwa kenangan atau juge dalam bentuk foto...



Hallamak...sweetkan???hehe =)


p/s ; gambar korg tak leh letak ar dalam blog ni...tak diterima sebb tak hensem...lgpun, nanti femes ar korg...

No comments: