Thursday 18 November, 2010

Salam 'Alayk..

Salam Aidil Adha kepada diri sendiri dan kepada semua..

Ya Allah..kali ini dugaan besar yg ko berikan padaku...tak pernah seumur hidup aku menyangka begini ujian yg ko berikan..Ya Allah,kuatkan hati hambaMu...berikan ketabahan dan keceriaan untuk hari2 yg mendatang..

Ya Allah..sejarah silam jgn diungkit kembali...biarkan ia dijadikan pedoman mase depan..jika aku gagal pada masa silam,aku poho agar ko berikan aku kejayaan pada masa depan...aku mohon pd Mu..

Ampunkan segala kesilapan aku...kekurangan dan kebodohan yg selama ini dipraktikkan..kseteanan dan keiblisan diri yg menguasai diri...hapuskan dan biarkan ia pergi..jgn biarkan ia kembali wpun seketika!

Sedar betapa bangsat dan sialnya diri,aku mohon keampunan...aku mohon kekuatan..aku sungguh tidak layak untuk menikmati segala yg ko kurniakan..tarikla diri ku ini dari muka bumi jika itu lebih baik bgku..jika Kau tidak berbuat demikian,jgn biarkan aku kotor dan berilah aku peluang untuk berbuat kebaikan..supaya ko menyangi aku..dan memberi peluang kepadaku untuk aku tebus segala kesilapan...

Mana kebahagian yg Kau janjikan..mane syurga yg ko janjikan sebagai ganjaran untuk hamba2Mu yg terpilih..adakah aku sebahagian dari mereka?adakah aku djanjijkian syurga?atau aku dijanjikan neraka?jika neraka tempatku,campakkan aku ke sana segera supaya cepat aku keluar darinya..(nauzubillah)...

Ya Allah...unutk seketika aku lemah...untuk seketika aku buntu...aku ingin sekali menghilangkan diri dari dunia ini sementara..mampukah aku berbuat demikian...pasti tidak...jd hilangkan aku buat selamanya..supaya mereka yg membenci ku berasa aman dan selesa...

Maafkan..
Ampunkan..
Kegembiraan..
Kehilangan..
Ketenangan..
Segalanya...Termia kasih ~

1 comment:

NuR FaTiN said...

afiq be strong.. wpon aku xbpe paham dan tau hal sebenar....
ko kwn aku jgak... be strong... n strong