Tuesday 29 April, 2008

Sem 2 oh Sem 2!!! ~

Sem 2 yang Berlalu ~

Hmmm~nampaknye semester2 telah pun berlalu dgn jayanya walaupun ader yang tak berape nak berjaya…haha~’Ala kullihal,alhamdulillah sebb ia tetap telah berlalu dan takkan kembali…

Berakhirnya sem 2,maka berakhirlah riwayat budak2 TESL kecuali mereka yg repeat sem depan(jumpe anda di sane…haha)tapi harap2nye takde sapelah yg repeat…Kepada Aizat,Han,Tuk,Erie dan Azfar,teringin sekali berjumpe korang untuk sekian kalinya…banyak hutang korang kat aku yg belum dilunaskan seperti senapang2 yg ko curi bile aku ditembak mati dan gol2 cantek dari aku yang perlu korang berguru dengan aku…oceyh~Owh yea,tidak lupe kepada Jenna yang begitu riang menceriakan kampus Kuantan yg sememangnya ceria…dan,terima kasih juge membantu aku dalam ‘spiritual and motivation…kan2???

Satu nikmat yang aku tak pasti sameada akan dapat ku nikmati lg sem depan@sem 3 adalah ketiadaan kelas pada hari Jumaat…Ya Allah,izinkanlah agar sem depan tiada kelas pada hari Jumaat…Ameeen~boleh tido puas2 setelah penat berlajar,takpun boleh study lepas subuh sampai pukul 12tgh hari sambil menunggu Pok Su atau Pak Lah datang membawa bas…Yang penting,ketiaadaan kelas pada hari Jumaat adalah satu nikmat yg tidak terhingga…~

Satu lg nikmat yg seronok pada sem 2 ini adalah wujudnya ketiadaan junior(bagaimana itu kata Pak Man Tello..??)maknenye takde junior laah~paham2 la kan,kalo member sendiri especially yg sekepala je ader,mesti lg best…Dahla kampus tu kecik,takde junior lg la ‘kecik’…rase mcm jumlah yg kecik tu membuatkan hidup mcm kat rumah sendiri bersama papa mama dan abang kakak…bes sangat~kan2???

Yang tak boleh dulapakan tentu sekali final exam yg amatlah dahsyat terutama sekali paper law(MTC 037),legal research(MTC 038),psycho(MTC 039)…termasukla bel…Ya Allah!!!punyelah dahsyat soalan2 dier…rase cam nak nanges je jawab~tapi,naseb baek ar aku cool…kan2???hahaha…tapi,dah lepas nak buat camner…insyaAllah doa dan tawakkal yang berterusan mghasilkan keputusan yg mengujakan…hehe~

Byk lg yg tak dapat aku lupekan sebenarnya…tapi aku pun pelik,buat apelah aku cerite bende2 ni kat blog ni…(hairan sungguh)haih~teringin rasenye nak pergi merbok belasah balek budak2 shah alam n kedah…hehe(oopss..jgn terase~),nak pergi padang besar bawak duit byk2,berlakon drama dalam bel330,farewell dinner yg lazat,ziarah sekolah kesayangan kambeng@yanie and the gang iaitu SMK Mat Kilau…hehe,maen counter strike yg sgt tidak membosankan,main liga juara2 rekaan budak2 hensem,pergi makan nasi dagang lepas subuh sambil dikejar ANJING…huahuahua~menyakat budak2 yg bajet ingin menyakat dan segala bende yg tidak dapat aku ungkapkan melalui penulisan kali ini…

Nilkmatilah…~






Dan...Terima Kasih untuk semua...tQ~ (",)

No comments: